Wirtualne biuro
Wirtualne biuro to usługa w nowoczesnym zarządzaniu firmą, z usług korzystają najczęściej freelancerzy, osoby pracujące zdalnie, doradcy z zakresu ubezpieczeń, finansów, podatków, agencje marketingowe, oraz osoby fizyczne prowadzące działalność na własny rachunek. Dużą grupę stanowią także przedsiębiorcy, którzy prowadzą mobilny tryb pracy, a biuro jest tylko miejscem obsługi korespondencji na odległość.
Pakiety zaczynają się już od 50 zł netto miesięcznie.
Możesz również wynająć biuro na spotkania za 15 zł netto za godzinę.
W ramach wirtualnego biura oferujemy:
- adres do założenia działalności
- odbiór poczty i paczek
- przesyłanie skanów korespondencji
- informowanie o poczcie przychodzącej
- wynajem biura na godziny
- wynajem Sali konferencyjnej
- dostęp do urządzeń biurowych (ksero, skaner)
- prosta umowa
- niskie ceny przy umowie na 12 m-cy
- nasze biuro znajduje się w centrum miasta w biurowcu przy al. Piłsudskiego 12
Nasza firma jest na rynku już od ponad 20 lat, naszymi klientami są instytucje, urzędy, korporacje, instytucje szkoleniowe a także drobne firmy i mikroprzedsiębiorcy.
Poniżej prezentujemy pakiety. Masz pytania? Napisz maila: biuro@srodmiescie.tychy.pl zadzwoń pod numer tel. (32) 3257 211
Zespół Wirtualnego Biura
KONTAKT:
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
Karolina Chemicz-Pałys
Tel: +48 601 371 347 lub (32) 219 08 52
e-mail: karolina.chemicz@srodmiescie.tychy.pl
lub:
Biuro „Śródmieście” Sp. z o.o. w Tychach
Agata Małecka
Tel: (32) 325 72 11
e-mail: biuro@srodmiescie.tychy.pl