Wirtualne biuro

Wirtualne biuro to usługa w nowoczesnym zarządzaniu firmą, z usług korzystają najczęściej freelancerzy, osoby pracujące zdalnie, doradcy z zakresu ubezpieczeń, finansów, podatków, agencje marketingowe, oraz osoby fizyczne prowadzące działalność na własny rachunek.  Dużą grupę stanowią także przedsiębiorcy, którzy prowadzą mobilny tryb pracy, a biuro jest tylko miejscem obsługi korespondencji na odległość.

Pakiety zaczynają się  już od 50 zł netto miesięcznie.

Możesz również wynająć biuro na spotkania za 15 zł netto za godzinę.

W ramach wirtualnego biura oferujemy:

  • adres do założenia działalności
  • odbiór poczty i paczek
  • przesyłanie skanów korespondencji
  • informowanie o poczcie przychodzącej
  • wynajem biura na godziny
  • wynajem Sali konferencyjnej
  • dostęp do urządzeń biurowych (ksero, skaner)
  • prosta umowa
  • niskie ceny przy umowie na 12 m-cy
  • nasze biuro znajduje się w centrum miasta w biurowcu przy al. Piłsudskiego 12

Nasza firma jest na rynku już od ponad 20 lat, naszymi klientami są instytucje, urzędy, korporacje, instytucje szkoleniowe a także drobne firmy i mikroprzedsiębiorcy.

Poniżej prezentujemy pakiety. Masz pytania? Napisz maila: biuro@srodmiescie.tychy.pl zadzwoń pod numer tel. (32) 3257 211

Zespół Wirtualnego Biura

KONTAKT:

Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
Karolina Chemicz-Pałys
Tel: +48 601 371 347 lub (32) 219 08 52
e-mail: karolina.chemicz@srodmiescie.tychy.pl

lub:

Biuro „Śródmieście” Sp. z o.o. w Tychach
Agata Małecka
Tel: (32) 325 72 11
e-mail: biuro@srodmiescie.tychy.pl

Skip to content